הדברת חרקים בבתים – איך עושים את זה?

אחסן חומרי הדברה במיכל המקורי עם המכסה סגור והישג ידם של ילדים, למשל בארון גבוה או במוסך. ילדים ואחרים יכולים להיות מורעלים על ידי אכילת חומרי הדברה המאוחסנים בכלי מזון או משקאות. לא משנה כמה טוב לשטוף את המיכל, אם הוא מכיל שאריות של חומר הדברה, הוא עדיין יגרום נזק.

אין להציב מלכודות או להציב פיתיון באזורים נגישים לילדים

חיות מחמד או בעלי חיים מקומיים. כשאתה מגדיר מלכודות או פיתיון, הם לא יכולים למשוך מזיקים ולהוות סיכון בריאותי לבני המשפחה ולחיות המחמד. לעולם אל תעבירו בטעות חומרי הדברה מהמיכל לילדים או לאוכל או לשתייה.

מזיקים הם אורגניזמים המחפשים מזון

מים, נקודות כניסה ומקלט, ולכן הם אינם זקוקים לפתח גדול. אוניברסיטת קנטקי קולג 'לחקלאות מדווחת כי עכברים נפוצים יכולים להידחק דרך פתחים קטנים כמו קוטר העיפרון וכי עכבישים וחרקים רבים אחרים יכולים לחדור דרך סדקים או סנטימטרים. נמלים הן מזיק ביתי נפוץ ומתמשך, כמו גם סדקים קטנים ודלתות פתוחות. אבטח את הסביבה שלך כך שנמלים ובעיות חרקים אחרות יוכלו להסתובב בבית. לא משנה באיזו דרך הולכים, מניעה היא המפתח למאבק במזיקים ביתיים. ההדברה בכל ימות השנה מחייבת בדיקה יסודית של הנכס החדש שלכם וטיפול מהיר.

ישנם מזיקים ביתיים שעלולים להיות מסוכנים לבריאותך (מכרסמים וג'וקים), חלקם עלולים לגרום נזק משמעותי לביתך (כגון טרמיטים) ואחרים יכולים להועיל לך ולגינה. בית נקי הרבה יותר מושך ומסביר פנים למזיקים.

עטלפים, גם כאשר אינם בבית, יכולים לאכול אוכלוסייה מבוקרת של יתושים ומיני חרקים רבים אחרים. מזיקים כמו ג'וקים, זבובים, חולדות, עכבישים וחרקים אחרים יכולים להוות איום ממשי על בתנו.

לא רק שירותי הדברה מקצועיים יכולים להבטיח כי ביתך נקי מאורחים לא רצויים

אלא אתה יכול גם לתרום את תרומתך להדברה. לדוגמא, לפני שתתחיל בטיפול ב- P-Control, וודא שכל המזון, הבגדים, הרהיטים וכלים אחרים מאוחסנים בבטחה. זה נהדר אם אתה יכול להשאיר את חיות המחמד שלך אצל שכנים או חברים למשך הטיפול.
לפרטים נוספים על הדברת חרקים בבתים עליך לגשת לאתר tamamhadbara.co.il

סרטון זה מסביר את ההיבטים החשובים ביותר בתוכנית הדברה משולבת לבעלי בתים

כעת, לאחר שסיימנו להתכונן לשירותי P-Control בבית, בואו נסתכל מה עליכם לעשות לאחר סיום השירות. השלב הראשון הוא לגלות אילו מזיקים יש לכם ואילו אפשרויות קיימות לשליטה על מזיקים מסוימים.

העומס מספק מקום למזיקים להתרבות ולהסתתר, ומקשה על היפטרות מהם. ניתן לנקוט באמצעי מניעה לפני השימוש בפיתיון, שהוא קו ההגנה הכימי הראשון מפני חרקים ומכרסמים.

שאיבת אבק חזקה בבית עוזרת להיפטר מבאגים וביצים ששוכבות. זה משמש גם לאיסוף חלקיקי מזון שמושכים מזיקים שונים ולפתות אותם למלכודות שהטכנאי שלך הציב בבית.

ריסוס החיצוני של הבית שלך עם שאריות קוטלי חרקים למשך 30 עד 90 יום מרחיק את המקקים

כשאתה חוזר הביתה, נסה לעמוד בפיתוי לנקות רצפות ודלפקים, שכן ההשפעות המתמשכות של הכימיקלים הורגות מזיקים למשך מספר חודשים. לאחר שסיימתם לשאוב את האבק, עליכם להקפיד על השלכת תכולת שקית המזיקים החיים.

להדברה היעילה ביותר לבעיית P שלך

וודא כי ההדברה שתבחר תוכננה במיוחד עבור המזיק בו אתה רוצה להשתמש. השתמש בכמה שפחות חומרי הדברה, מכיוון שחלק מההדברה עלולה להיות רעילה ולגרום נזק אם משתמשים בה בצורה לא נכונה. עיין בתווית של קוטל החרקים הנוזלי לקבלת היחס המומלץ בין מוצר למים.

מצבים אלה תלויים בשימוש מקצועי במגוון חומרי הדברה וחומרים למיגור או הדברה של מזיקים

מדבירי חולדות, עכברים ופ 'משתמשים במלכודות, פיתיון ורעלים כדי לפתור בעיות הדברה. אפשרות הטיפול הנפוצה ביותר היא שימוש בקוטלי חרקים או חומרי הדברה בבית.

ישנם מוצרים רבים ומוצרי עשה זאת בעצמך בשוק על מנת להיפטר מחרקים. עם זאת, על ידי שימוש במוצרים המקצועיים המומלצים ובשירותי ההדברה המסחרית תוכלו לחסל מזיקים ומכרסמים בקלות עם חיסכון של עד 70%.

אנו רוצים שתקבל את הוראות המוצר והיישום הנכונות ותחיל את הגישה השמרנית שלנו בהדברה

הם יכולים לשלוט ולהרוג מזיקים ביתיים כגון ג'וקים, נמלים, פשפשים, יתושים וזבובים. ישנם שני יתרונות עיקריים לעשות זאת בעצמך: אתה חוסך כסף וחוסך זמן.

אין צורך להזמין מדביר מקצועי שיעזור לך להרוג או לשלוט בכל חיפושית או חרק שאתה רואה צפים ברחבי הבית

עם הזמינות של מידע מקוון חינם והיכולת לרכוש את אותם מוצרי הדברה בהם משתמשים אנשי המקצוע, בעל הבית הממוצע יכול להיפטר מהמזיקים עצמם.

גו הדברה הינה חברת הדברה מובילה בצפון קרוליינה המספקת מגוון שירותי הדברה להדברת טרמיטים

נמלים וג'וקים. אתה משחת הטרמיטים המקומי שלך בוויק פורסט, צפון קרוליינה, מוכן לעזור לך אם יש לך מזיק הרסני בבית שלך. אם אתם מחפשים חברת הדברה שרוצה לעזור לכם, זו החברה הנכונה.

Go הדברה היא מכובדת, והם חברה שנבדקה היטב שהוכרה בזכות טכנאי המזיקים החריגים שלה. באמצעות Go הדברה, כל חששות המזיקים שלך נפתרים באמצעות ציוד מתאים, הדברת מזיקים ושיטות מיגור שיותר מיעילות ומצליחות במיגור מזיקים.

לדוגמא, זה לא מציאותי לצפות שהנכס שלך יהיה תמיד ללא P. יתכן כי שימוש חוזר בחומרי הדברה עלול להיות מסוכן לטווח הארוך, וכך גם המזיקים עצמם. זו אחת הסיבות שבגללן בעלי נכסים מודאגים כשיש להם מזיקים בבית.

אם צפיפות האוכלוסייה של שומות עולה על שלושה דונם, לכידה מוקדמת תפתור את הבעיה. חיסכון בשומות על ידי הנחת דלי עמוק במנהרה פעילה יעיל אף הוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *