איך לשתות יותר מים

מים הם הטובים ביותר שתוכלו לתת לגופכם, אך רבים מאיתנו מתעלמים מכך מדי יום. דרך טובה להכניס את עצמך להרגל בריא היא לשתות הרבה מים בכל יום, ומיד.

שתיית מים

היא אחד הדברים הקלים ביותר לשיפור הבריאות שלך, אך ספיגה מספקת יכולה להיות אתגר יומיומי. מים הם מרכיב חיוני בנוזלים התומכים בעיכול, במחזור ואספקת תזונה. שתיית מים נוספת היא צעד חשוב להבטיח שהשרירים, העור והכליות שלנו יתפקדו כראוי.

שתיית מים לפני השינה יכולה למנוע ממך להתעורר עם יובש בפה או ריח רע מהפה

שתה כוס מים כשאתה מתעורר או לפני השינה: הדרך הקלה ביותר להגדיל את צריכת המים שלך היא לשתות כוס מים כשאתה מתעורר או הולך לישון. כוס מים קרים בבוקר יכולה לעזור לך להתעורר ולהגביר את תשומת הלב – מחקר טען כי שתי כוסות מים, לא רק לפני הארוחה, יכולות לשפר את הירידה במשקל. ולא רק זאת, שותי המים במחקר המשיכו לרדת במשקל ולהרחיק אותם. שתיית מים לפני האכילה יכולה לעזור לך להרגיש שובע יותר, כך שאתה אוכל פחות.

אם אתה רוצה להגדיל את צריכת המים שלך

היא להתרגל לשתות כוס מים אחרי כל ארוחה. אם אתה אוכל 3 ארוחות ביום, הדבר יגדיל את צריכת המים היומית שלכם ב -3 כוסות נוספות (720 מ"ל). שתה כוס מים אחת בעבודה לשעה כאשר אתם עובדים ביום עבודה רגיל של 8 שעות, שתיית כוס מים אחת לשעה מגדילה את צריכת המים היומית שלכם בכ 8 כוסות  או בערך כמחצית.
לפרטים מורחבים בתחום של איך לשתות יותר מים ומערכות טיהור מים מי טובים באפשרותך לבקר באתר mey-tuvim.co.il

הפוך מי שתייה לנוחים ככל האפשר לשתייה ברגע שאתה צמא. התרגל להחזיק בקבוק מים על השולחן שלך או ברכב שלך כדי להישאר לחות. כתמריץ נוסף לזוז, צא לטיול במזרקת המים כדי למלא את הבקבוק או הכד שלך.

יש הרבה אפשרויות טובות לבקבוקי מים

התחל עם ההרגל לשלב שתיית מים עם אחת הפעילויות היומיומיות הנפוצות ביותר שלך, כמו ללכת לשירותים. עם שגרת בוקר קדחתנית, ארוחות צהריים וימי לימודים קדחתניים, אולי תשכחו לשתות מים כל היום.

זה לא מיתוס אבל ההמלצה לשתות שמונה כוסות מים ביום אינה נתמכת על ידי מדע קפדני

בשנת 1945 המועצה למזון ותזונה של האקדמיה הלאומית למדעים בארצות הברית המליצה לצרוך מיליליטר אחד של נוזלים לכל קלוריות שאתה צורך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *