הארונות הכי כדאיים לחדר האמבטיה שלכם

כשזה מגיע לשיפוץ חדר האמבטיה, אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל היא איזה סוג של ארונות להתקין. ארונות תלויים הם אפשרות פופולרית מכיוון שהם תופסים פחות מקום מאשר ארונות מסורתיים והם קלים להתקנה. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לזכור לפני שאתה מחליט ללכת עם סוג זה של ארון.

 

מדוע אנשים מעדיפים לשים ארונות אמבטיה תלויים בחדר האמבטיה שלהם

בכל הנוגע לעיצוב חדרי אמבטיה, ישנן אפשרויות רבות ושונות לארונות. ארונות אמבטיה תלויים הם בחירה פופולרית מכמה סיבות. ראשית, הם תופסים פחות מקום מאשר ארונות רצפה מסורתיים. זה יכול להיות מועיל במיוחד בחדרי אמבטיה קטנים שבהם כל סנטימטר רבוע חשוב. שנית, ארונות תלויים מספקים גישה קלה יותר לפריטים המאוחסנים. אין צורך להתכופף כדי להגיע לפריטים המאוחסנים במדפים התחתונים, ופריטים הממוקמים בגובה העיניים נמצאים תמיד בהישג יד. לבסוף, ארונות תלויים יכולים להוסיף נופך של סטייל לכל חדר אמבטיה. בין אם תבחרו בעיצוב מלוטש ומודרני או באופציה מסורתית יותר, ארונות תלויים יכולים לעזור ליצור את המראה המושלם לחלל שלכם.

 

5 יתרונות לתליית ארונות אמבטיה בחדר האמבטיה

ישנם כמה יתרונות מרכזיים לתליית ארונות אמבטיה בחדר האמבטיה, במקום לבחור בפתרון אחסון אחר. ראשית, זה יוצר יותר מקום. על ידי הרמת הארונות מהקרקע, אתה פותח באופן אוטומטי שטח רצפה. זה אידיאלי אם חדר האמבטיה שלך נמצא בצד הקטן יותר. שנית, קל יותר לשמור על ניקיון הארונות. כשהם תלויים בגובה העיניים ומעלה, אין צורך לרדת על הידיים והברכיים כדי לשפשף אותם. אתה יכול פשוט לנגב אותם עם מטלית לחה. שלישית, ארונות תלויים מקלים על הגישה לפריטים שלך. לא עוד להתכופף ולחטט בקופסאות או פחים! רביעית, הם מוסיפים נופך של סטייל לחדר. ארונות תלויים מגיעים בכל מיני צורות, גדלים וסגנונות, כך שתוכלו למצוא בקלות אחד שמתאים לטעם ולתקציב שלכם. לבסוף, הם קלים יחסית להתקנה. אתה לא צריך כלים מיוחדים או כישורים כדי לעשות את זה בעצמך; פשוט עקוב אחר ההוראות המצורפות לארון הספציפי שלך. עם כל היתרונות הללו, אין זה פלא שארונות אמבטיה תלויים הופכים פופולריים יותר ויותר.

 

כמה טיפים לתליית ארון אמבטיה בצורה טובה

כשזה מגיע לתליית ארונות אמבטיה, יש לזכור כמה דברים עיקריים. הנה כמה עצות לכך:

– ודא שהארון ישר לפני שתתחיל לתלות אותו. זה יכול להיעשות עם רמה פשוטה.

– השתמש במאתר ניטים (או מגנט) כדי לאתר את החלקים העמידים ביותר בקיר (כשמדובר על חדר אמבטיה שהקירות שלו עשויות מגבס או בניה קלה) למצוא את חלקי המתכת שטמונים בקיר ולסמן את מיקומם על הקיר. יש לתלות את הארון על החתיכות הללו ליציבות מירבית.

– אם אינך משתמש במגנט בצורה זו או שהמקום לא מתאים לכך, השתמש בעוגנים בקיר כדי להבטיח שהארון יהיה מחובר היטב.

– תלו את הארון באמצעות ברגים או מסמרים ארוכים מספיק כדי לעבור גם דרך הארון וגם בקיר.

בכל מקרה יש צורך להזהיר ולהדריך את תושבי הבית שלא להיתלות או להישען בצורה חזקה ואגרסיבית מדי על ארון האמבטיה התלוי. גם הארון העמיד ביותר, שהרכיב אותו האיש המקצועי ביותר, לא יוכל לעמוד בלחץ ובכובד של ילד או נער שבוחר לעשות 'מתח' על ארון הבגדים באמבטיה משום מה.

 

הכלים הסניטריים האיכותיים ביותר מיועדים לחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית, וראוי להצטייד בו בכלים המרכזיים האיכותיים ביותר. כאן מתחילים ומסיימים את היום, לכן חשוב שיהיה חלל פונקציונלי ונוח כאחד. אמנם יש אינסוף אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב חדרי אמבטיה, אבל יש כמה אלמנטים חיוניים שאסור להתעלם מהם, אתם מוזמנים להיכנס לכתובת https://www.pashut-k.co.il/ ולראות את האפשרויות הרבות שישנם כיום לחדר אמבטיה עיצובי ופונקציונאלי כאחד במחירים נוחים ומשתלמים, אז שימו לב לפרטים הבאים:

בראש ובראשונה, המתקנים צריכים להיות באיכות הגבוהה ביותר. המשמעות היא השקעה באסלה, כיור וראש מקלחת איכותיים. בנוסף, הריצוף והקירות צריכים להיות עמידים וקלים לניקוי. לבסוף, אל תשכח להוסיף כמה נגיעות אישיות כדי להפוך את החלל שלך. על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתה יכול ליצור חדר אמבטיה שהוא גם מסוגנן וגם פונקציונלי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *