איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי

כדי לעזור לכם להימלט מהמונוטוניות של כרטיסי ביקור מסורתיים, פיתחנו פיתרון לעיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים שיעזור לכם להתבלט מהמותגים. זהו פתרון מבוסס ענן ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים באמצעות תמונות מותג. הפיתרון יכול לסרוק ולקרוא את כרטיסי הביקור שלך, אך יש לו פריסה אינטואיטיבית וממשק גרור ושחרר הכולל את כל התכונות הבסיסיות של כרטיס מסורתי, כגון לוגו, כותרת ועיצוב לוגו.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לערוך את כרטיסיך בכל עת ולספק גישה נוחה לכל פרטי כרטיסי הביקור שלך

כגון כתובת הדוא"ל שלך, מספר הטלפון ופרטי הקשר שלך. זה מאפשר תכנון מהיר, קל לשימוש ומדויק של כרטיסים דיגיטליים כך שהם תמיד מעודכנים עם אנשי הקשר והמידע העדכניים ביותר עבורך.

מדריך זה יראה מהם כרטיסי ביקור דיגיטליים

מה הולך דיגיטלי, כיצד ליצור ולשתף כרטיסי ביקור משלך ועוד. אז אתה לא צריך לסמוך על צוות שיגדיר מחדש את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך מאינייגו. אתה יכול להשתמש בתבנית מותג כדי ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, אך אם אתה מעדיף לעבוד עם פוטושופ, נסה את המדריך שלנו כיצד אנו מעצבים כרטיס ביקור. במקום לקודד אתר או להעסיק מעצב, מספיק כרטיס ביקור דיגיטלי כמציין מיקום. זהו מדריך טוב למתחילים שלא רוצים ללמוד לייצר כרטיסי ביקור נהדרים. אין תבנית מודפסת לעיצוב כרטיסי ביקור, אז אתה צריך שיהיה לך עיצוב לכרטיס שלך במקום להדפיס. הדפסת כרטיס הביקור שלך הוא השלב האחרון בתהליך זה והחלק החשוב ביותר בתהליך הדיגיטלי לדפוס.

כרטיסי ביקור נייר ודיגיטליים נהדרים בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך

אך בעידן הדיגיטלי חשוב להשתמש בהם כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. גם אם לא כולם משתמשים בהם, תוכלו להרשים את הלקוחות שלכם ולהתבלט מהקהל. כרטיס ביקור דיגיטלי מושלם לאיחוד כל החשבונות ופרטי ההתקשרות שלכם לתצוגה יחידה, וניתן לשתף אותו גם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין וכו '- אם אתם מעוניינים פשוט ביצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לתת לחבר, אתה יכול להוסיף קצת תבלין לכרטיס שלך על ידי הוספת ידית Snapchat או TikTok או אפילו לחתום עליו עם "HiHello." אלה רק חלק מהשינויים שהופכים את כרטיסי הביקור שלך לדיגיטליים מנייר, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות שאתה יכול לבחור בהן, כגון כתובות דוא"ל, מספרי טלפון, כתובות דוא"ל וכו '- כל מי שמתקשר יכול להציג את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלהם. אם אתה משתמש HiHello, אתה יכול לשלוח אותו ישירות למשתמש ללא שימוש בקודי QR או קישורים. כשמישהו סורק את הקוד, הוא מופיע בתיבת הדואר הנכנס שלו ומשם הוא יכול לשמור את הכרטיס כ- "A" או "Vcf".

בעולם הדיגיטלי יותר ויותר של ימינו

אין דבר יותר נוח מאשר לקבל את כרטיס הביקור שלך בפורמט דיגיטלי. ניתן ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים במחשב אייפון, אייפד או אנדרואיד והם יכולים לשתף את מספר הטלפון הנייד שלך ואת כתובת הדוא"ל שלך. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך נמצא בטלפון שלך, המאוחסן באופן אלקטרוני. לעתים קרובות, כרטיסי ביקור דיגיטליים זמינים רק בצורת הנייר המקורית שלהם, מה שמאפשר לך לצאת ממקום או לאיבוד.

אתה יכול לשים מידע רב או מעט בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ככל שתרצה

ולעולם לא תאבד מקום. כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים לשלב את כל אנשי הקשר והפרטים החברתיים שלך במוצר מוגמר שימושי אחד שאתה משתף עם הנמען שלך. בנוסף, תוכלו לשלב את כל התכונות שהעסק שלכם משתמש בהן כעת בעיצוב כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם.

זהו יישום המאפשר לך ליצור עיצובים רספונסיביים המותאמים למכשירים ניידים. זוהי אפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטלית המאפשרת ליצור מצגת עשירה ודינמית מתוכן המדיה החברתית שלכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות דרך נהדרת להבטיח שאנשי הקשר שלך הופכים לך קלים ונוחים יותר להתחברות אליהם. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם התנהגות הלקוחות שלכם ולקוחות פוטנציאליים מקבלים את המידע שהם רוצים עליכם.

אם אתה מתחבר מרחוק

אתה יכול לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי העתקת קישור לכרטיס והטמעתו ברשתות החברתיות העיקריות שלך. כאשר אתה משתף כרטיס עם לקוחותיך או עם אחרים, הזן את פרטי הקשר שלך עליו והאם הלקוח שלך זקוק לגישה מהירה לאינטרנט כדי לשתף אותו. ליישומי כרטיסי ביקור דיגיטליים יש כמה פגמים, אבל הם לא רעים כמו הדבר האמיתי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *