אילו פתרונות קיימים להרחקת יונות

לפני פריסה או מינוי של מוצר למניעת יונים, יש לנקות את האזור סביב קנים, פחים ומזון לא אטום. זה יעזור ליונים ולעופות אחרים להתרחק מרכושם ולספק בסיס איתן לשליטה.

הגנות מכניות קבועות כגון תיל או טרנטולות מונעות מיונים לישון בבניינים 

תכשירים דוחיים אלה מורכבים מגלי נירוסטה עם קצות חדים הבולטים בזוויות שונות. השיניים קבועות על בסיס מוצק וניתן להתקין אותן על אדני חלונות, מדפים, גגות גגות, גגות ובניינים אחרים בהם היונים יכולות לישון.

דוחי חוט ג'ל וטיפים של עוף דורס מפלסטיק יכולים לשמש גם למניעת יונים על מעקה המרפסת

כמרתיע, אנו ממליצים על פעמוני רוח המצוידים במכשירי רעש המופעלים בתנועה המחזירים אור – דרך מצוינת להרחיק יונים מהמרפסת. הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהגן היא לזהות את האזורים הנמצאים בתדירות גבוהה ולגשת אליהם בצורה ממוקדת.

דרך נוספת למנוע ציפורים מנחיתה או לילה על מחשופים סלעיים

גגות והרים היא למנוע מהם להסתובב ברכוש שלך. בעוד שטקטיקות הפחד הנ"ל מבוססות על ראייה וצליל כדי להפחיד יונים מפחד, קיים סוג אחר של הרתעות חושיות שיכול להיות שימושי לשליטה ביונים. מכשירי דיכוי אלה משתמשים במגע ובריח על מנת להפוך את ביתך ללא מושך לציפורים, אך הם יכולים גם להרתיע אותם בדרכים אחרות מלבד פחד.

ניתן להשתמש בשיטה זו

כדי להגן על חזיתות הבית, גגות שטוחים, מרפסות, פסלים וקישוטים דקורטיביים מפני קני ציפורים. מכשיר זה פועל בצורה הטובה ביותר במבנים עירוניים כמו מחסנים גדולים שבהם קשה להרחיק יונים מאזורי אוורור גבוהים וחלונות גבוהים.
לפרטים מורחבים על הרחקת יונים ואילו פתרונות קיימים להרחקת יונות עליך לבדוק ב- ufiyona.co.il

הצוות שלנו יכול להשתמש במגוון מרתיעי ציפורים בכדי להרחיק את היונים מהרכוש שלך אם בעיית היונים נמשכת

זוהי השיטה היעילה ביותר לשליטה באוכלוסייה והפתרון ההומני ביותר להדברת ציפורים כדי להציל את הצמח שלך מתברואה סביבתית ובעיות יחסי ציבור הנגרמות על ידי לכידת והריגת יונים חיות. שיטה זו יכולה לפתור את הבעיות החמורות ביותר ביונים.

השמנה היא צעד ראשון הכרחי שעליך לעשות כדי להיפטר מיונים. המשך לקרוא כדי ללמוד עצות שימושיות כיצד להיפטר מיונים מפאנלים סולאריים. טיפים אלה כוללים התקנת קוצים נגד רוסטינג, הגדרת מעטה נוטה ועוד.

הסרת ציפורי סוניק משמשת בצורה הטובה ביותר

כדי להרחיק יונים משטחים גדולים ופתוחים של חוץ כגון פארקים וכיכרות. יונים נמשכות על ידי אוכל ופסולת שהושלכו. בין שאר המאמצים להדברת ציפורים חשוב לשמור על אזורים אלה נקיים ככל האפשר, כדי שיונים לא יוכלו להמשיך ולהתייחס אליהם כמקורות מזון.

אם אתה מבחין במספר יוצא דופן של יונים על הגג שלך

ייתכן כי יש להן מקור מזון או מים סמוך. ברגע שאתה מודע למקור המזון והסרת אותו, חשוב לא להאכיל יונים או ציפורים אם אתה רוצה להרוג אותם. יונים וציפורים בדרך כלל אוהבים דשא, זרעים וגרגרים, כך שאם לחיות המחמד שלכם יש אוכל בחוץ, חשבו לשים דשא טרי על הדשא, להחליף עצי פרי בשרכים, אלונים, אורנים ומייפל, ולהחזיק את חיות המחמד בבית.

גם אם אתה אוהב ציפורים ובעלי חיים, ייתכן שלא יהיה לך מצב רוח למשפחת יונים שיזרוע הרס בביתך, בביתך או בעסק שלך. נקודות גישה בעליית הגג יכולות להיות הסיבה לכך שיונים רבות עשויות להופיע על גגכם.

חלק מבעיות היונה ניכרות לעין, כולל ירידה מתמדת של עלים, רעשים חזקים שאינם ישנים ומפריעים לשינה בבוקר. ניתן לדון בחלק מהבעיות אם בוחנים את מגוון הפתוגנים והמחלות המופיעות ביונים.

הסוג הנפוץ ביותר של הדברת מזיקים הם בעיות הנגרמות על ידי יונים בישיבה או קינון והן יכולות להיות בעלות מגוון בעיות בכל סוגי הבניינים

שדות תעופה, מפעלי ייצור, תחנות כוח, גגות, חנויות, משרדים ובתים. מחסום ציפורים מציע מגוון מוצרים להדברת יונים באיכות גבוהה כדי לפתור כל סוג של בעיית יונים. ישנן מגוון דרכים להסיר יונים פשוטות ואנושיות. כעת, כאשר לכולם יש הבנה בסיסית כיצד פועלת שליטה ביונים, הגיע הזמן לחשוב על פתרונות ספציפיים לבעיות ספציפיות. זו לא צריכה להיות רשימה ממצה, אלא נקודת מוצא לפיתוח אסטרטגיה למאבק בציפורים. רבות מההמלצות הטובות ביותר להרתעת יונים במאמץ מינימלי ותוצאות טובות טובות לנסות, ובמקרים רבים תרופות ביתיות יכולות לעבוד היטב. אם אינך בטוח אם אתה משתמש במלכודות או במלכודות יונים למצבך הנכון או לא עבורך, פנה לשירות הלקוחות של מחסומי הציפורים לקבלת ייעוץ מומחה. ספריית הווידיאו שלנו עוזרת לך להתקין את מוצרי בקרת היונים שלנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *