דוד שמש במודיעין

על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי Global Market Insights, Inc., השוק העולמי של דודי שמש צפוי לעלות על 3 מיליארד דולר עד 2025. הביקוש הגובר לטכנולוגיות חסכוניות וקיימות לחימום מים חמים, המפחיתות את חשבונות החשמל, מתחזקת. נתח שוק.
למידע נוסף אודות דוד שמש במודיעין נא לבדוק ב- orenergy.co.il

ההתמקדות הגוברת בביטחון אנרגיה

בשיפור ביצועי הסביבה ובהגדלת יוזמות להפחתת צריכת החום של מערכות קונבנציונליות, תעודד את השוק העולמי של דודי שמש במודיעין. הכנסת קודי בנייה ירוקים ותקנים להפחתת פליטת פחמן ושימוש מוגבר בפתרונות חסכוניים באנרגיה ישלימו את צמיחת הענף.

טכנולוגיות תרמיות סולאריות כולל חימום מים סולאריים הינן שיטה ישירה

יעילה וחסכונית להפחתת חימום. עבור משקי בית עם אקלים מתון וחשבונות חשמל נמוכים, חימום מים סולאריים הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להשתמש באנרגיה מתחדשת ולחסוך בעלויות אנרגיה, נכתב בדו"ח.

דוד שמש

הוא דרך חסכונית לחימום מים עם אנרגיה תרמית מאור השמש. יש בו מיכל מים וקולט שמש לחימום המים. השילוב של חימום מים סולאריים עם חום מתנור עצים או אח [17] מאפשר למערכת מים חמים לתפקד לאורך כל השנה, גם באקלים קריר יותר, ללא דרישות חימום נוספות וללא דלקים מאובנים או חשמל.

פאנלים סולאריים לדודי מים הם הפאנלים הגדולים על הגגות שרוב האנשים מקשרים לאנרגיה סולארית

הם לוכדים ומאחסנים את קרני ה- UV מהשמש כדי לחמם את המים בדוד המים הנוזלי. חימום מים סולאריים מכונה גם מים חמים והקולטים המסופקים עשויים זכוכית או נחושת.

דודי שמש שונים במבנה הקולטים שלהם

ביעילות שלהם, בבידוד התרמי שלהם ובגודל שלהם. דודי שמש מורכבים משלוש יחידות עיקריות: אספן, מיכל אחסון ומחליף חום (איור. בשונה מדודי מים חשמליים, רוב דודי השמש דורשים מנוע מחזור במיכל האחסון.

מערכת פוטו-וולטאית ממירה את אור השמש לחשמל

בעוד שמערכת תרמית סולארית אוספת אנרגיה סולארית להפקת חום. מקורות אנרגיה אחרים, כגון גז טבעי וחשמל מהרשת, יכולים לשמש גיבויים בימים מעוננים. הבסיסי ביותר מבין שני סוגי דודי השמש הם פסיביים ונשענים על כוח המשיכה לתפקוד.

על ידי הקשה בשמש

דודי שמש במודיעין יכולים להפחית את צריכת הדלק לחימום מים ביתי ב -50 עד 70 אחוזים. מאז 1976 קבעה ישראל דוד שמש לכל בנייני המגורים החדשים עד גובה של שמונה קומות. המנדט הזה הורחב לכל בנייני המסחר והמגורים החדשים בדצמבר האחרון.

בשנות החמישים

המחסור בדלק הוביל את הממשלה לאסור על חימום מים בין השעות 22:00 ל -6 בבוקר. הקים את אב הטיפוס הראשון של דוד שמש ישראלי והקים את חברת Neryah בשנת 1953, היצרנית המסחרית הראשונה של ישראל של דודי שמש. לאחר משבר האנרגיה של שנות השבעים והשמונים של המאה הקודמת, הממשלה דרשה להתקין דודי שמש בכל הבתים החדשים, למעט מגדלים גבוהים עם שטח גג לא מספיק.

כיום

ליותר מ 90% ממשקי הבית הישראליים יש דודי שמש ו -10 מיליון משקי בית יפניים יכולים לחמם את המים באמצעות השמש. ירידת מחירי החשמל לאחר מלחמת העולם השנייה, יחד עם קמפיין אגרסיבי של פלורידה פאוור ואור להגברת צריכת החשמל והצעת מחממי מים חשמליים במחירי מבצע, הביאו לקיפאון של תעשיית דודי השמש המשגשגת בפלורידה. עלויות האנרגיה הגבוהות, בשילוב עם אקלים טרופי וצמיחה חזקה במלאי הדיור, יצרו עסק גדול במכירת דודי שמש.

1.5 מיליון אמריקאים השקיעו במערכות מים חמים סולאריים בבתיהם ובעסקים בארה"ב

ו 94% חושבים שזו בחירה נבונה. על פי מחקר של הפדרציה האירופית לתעשיית השמש הסולארית, בישראל יש כיום רשת ענפה של מתקנים סולאריים המספקים 8% מהאנרגיה במדינה. השילוב של חסכוני קנה מידה, יחד עם מודעות והשכלה רחבה, הובילו לירידות עצומות בעלות האנרגיה הסולארית בישראל, כאשר הזמן הממוצע שלוקח לחסוך באנרגיה בעלות המפעל הסולארי הוא שלוש שנים בלבד.

בשנים האחרונות

סין הייתה המובילה העיקרית במערכות חימום מים סולאריים עם 11 מיליון מ"ר נוספים שהותקנו מאז 2009. ישראל, קפריסין ויוון מובילות גם הן בשימוש במערכות חימום מים סולאריות ותומכות ב -30. 40% ממשקי הבית. הקיבולת התרמית הסולארית העולמית 1 גדלה פי 4 מאז שנת 2000, כאשר שתי כלכלות מתפתחות בעלות פרופיל זה.

HeightNimrod

הוא מפעל המייצר דודי שמש להתקנת תלייה אנכית ואופקית בגדלים שונים מ 80 ליטר ועד 300 ליטר. דוד המים העמיד והאיכותי של HeightNimrod נועד לעמוד בתנאי אקלים קשים, לספק מים חמים רציפים 24 שעות ביממה, בקיץ ובחורף, וחוסך עלויות חשמל ותחזוקה משמעותיות.

מים הניתנים לחימום בדרך זו יכולים לשמש באינספור יישומים פרטיים, עסקיים ותעשייתיים. דודי שמש הם הדרך החסכונית ביותר לחימום מים בכל אקלים. מים הניתנים לחימום באופן המשמש באינספור בתים, עסקים ויישומים תעשייתיים.

דודי שמש זמינים בעיצובים רבים

כולל קולטים ומיכלי אחסון. אם בביתכם אין חימום מים עדכני, יתכן שתצטרכו להתקין מערכת סולארית כמערכת גיבוי. זה יכול להיות דוד גז או חשמל שעליו אתה מסתמך כדי לחמם את המים כאשר תנאי מזג האוויר מעוננים ואינך יכול לחמם את המים באנרגיה סולארית.

מערכת גיבוי יכולה להיות חלק מהקולט הסולארי

כמו מיכל גג או מערכת תרמוסיפון. מיכלי מים חמים קונבנציונליים מספקים גיבוי כחלק מחבילת מערכת סולארית. בנוסף לאיסוף חום סולארי, אספן משולב ומערכת אחסון מאחסן מים חמים וניתן לארוז אותו כגיבוי דוד מים ללא מיכל, המבוסס על דרישה.

כמכשיר לחיסכון באנרגיה

מערכות אלו יכולות להיות חסכוניות יותר מאשר פשוט להתקין דוד מים. לאחר התקנת ותחזוקת דוד המים שלך, נסה אסטרטגיות נוספות לחיסכון באנרגיה כדי להפחית את עלויות המים והחימום שלך כאשר אתה זקוק למערכת כזו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *