איך לבחור מזרן מומלץ לבית

מכיוון שמצבים שונים כוללים צרכי תמיכה שונים, המזרן האידיאלי שלך תלוי אם אתה צדדי, בטן או ישן משולב. באופן כללי, ישני בטן וגב מעדיפים מזרן יציב ותואם היטב, ואילו מזרן רך ותואם מושלם לתמיכה בישני צד.

לכל סוג של מוצקות מזרנים

עליכם לחשוב על כמה גורמים אחרים. מצד אחד אין חומר מתאים לבחירה, אך באופן כללי ישני צד זקוקים למזרן רך, לישני בטן מזרן יציב וישנוני גב נופלים איפשהו בין לבין. מי שישן בצד, מעדיף מזרנים רכים, ואילו ישני בטן דווקא מרגישים בנוח עם מזרן בינוני עד יציב.

יש משהו שונה במזרן לטקס

מזרן ספירלה, קצף זיכרון או מזרן היברידי עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך. יותר מכל דבר אחר, זה צריך להיות המזרן הנכון בכדי להתאים את תנוחת השינה שלך (ישן בטן, שינה צדדית או שינה צדדית / שינה משולבת) ולעזור לך להתעורר מנוחה.

לינדזי בויר / CNET לחלק מהמזרנים לוקח זמן להתרגל, במיוחד ההיברידית של ליילה, אבל ברגע שפלסתי אותו ידעתי שזה יהיה המועדף עלי.

קחו את המזרן של אינרספרינג, מזרן דו-קאמרי מלא אוויר עשוי קצף ספירלי / לטקס. אתה תהיה מרוצה מכל סוג של מזרן, כך שתוכל לעשות את הרושם הטוב ביותר של אפונה נסיכותית ולראות מה מרגיש לך הכי טוב.

מזרני קצף זיכרון ידועים בתכונות הצפיפות והקונטור הגבוהים שלהם

יצרני מזרונים רבים פיתחו תערובות קצף משלהם והוסיפו ג'לים ונקבים כדי לשפר את זרימת האוויר ולווסת את טמפרטורת המזרן. מזרנים היברידיים משלבים קצף זיכרון ושכבות לטקס כמו מזרן הפנימי, במטרה לספק תערובת של רכות ותמיכה.

לרוב סוגי המזרנים של קצף הזיכרון יש מידה של חוזק

אבל אתה רוצה להתרחק ממזרנים בצד הרך. במקרה זה, מזרנים צפופים קצף זיכרון מחזיקים זמן רב יותר ואינם שוקעים באותה קלות. קצף הזיכרון אמנם מועיל מסיבות רבות, אך הוא חסר את תמיכת הקצה המספיקה לה אתה זקוק למלכות, ואת הקרירות והתגובה שכולנו מחפשים במזרן.

בחר מזרן על פי תנוחת השינה שלך חשוב לקחת בחשבון את תנוחת השינה שלך כאשר אתה בוחר מזרן חדש

כך שתוכל למצוא את המיטה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלך. עבור ישנים רוחביים, עליהם לחפש מזרן בעל עוצמה בינונית עד בינונית שיוצר איזון בין קווי מתאר, נוחות ותמיכה. קצף זיכרון או מזרנים מעורבים קצף עושים עבודה טובה בהפצת משקל גוף באופן שווה על המזרן כדי למנוע נקודות כואבות ולחץ בכתפיים ובירכיים.

זה הופך את זה לבחירה טובה עבור ישנים שיש להם צרכי כוח שונים או שיש להם צדדים עם רמות כוח שונות. מזרנים שונים מדגמי Innerspring בכך שהם מרגישים מאוזנים יותר.

מזרנים רבים טוענים כי הם מקלים על כאבי כתפיים וירכיים

לכן חשוב להתעמק במפרט העיצוב כדי לראות אם המיטה תקל על הלחץ באזורים אלה. מזרני קרוואנים מיוחדים ומזרנים רגילים בעלי פרופיל נמוך מתאימים גם הם. בחירת המזרן המתאים למקום השינה של החניך שלך עלולה לגרום לכאבי ראש.

אני ממליץ על ספי צד עם מזרני קצף זיכרון

הידועים בקווי המתאר העמוקים של הגוף, בשקעים ובהפגת לחץ. ישני קיבה ישנים בדרך כלל על מזרן יציב התומך ביישור גוף תקין ונמנע משקיעה. כשהם נמצאים בצד הנגדי של האדם הישן, הם רוצים מזרן חזק במיוחד שמרים את הירכיים ועומד עם הכתפיים.

הטוב ביותר עבור ישני קיבה עובד מזרן קצף זיכרון או מזרן היברידי (מזרן לטקס עם שכבת נוחות של קצף זיכרון מעל)

ישני שילוב לא רק רוצים לחשוב ישר, אלא גם לשקול את הקפיצה והניידות של המזרן שלהם. זה חיוני שהם מסוגלים לנוע בקלות ולהתאים עמדות כך שירצו להתמקד במזרן היברידי לטקס צף.

לקבלת השראה נוספת

עיין במדריך שלי למזרנים הטובים ביותר לישנים משולבים. ניווט באתרי חנויות מקוונות, התלבטות בקצף מול נוצות, קביעת המזרן בגודל הטוב ביותר וכמה להוציא יכול לגרום לך להרגיש שאתה זקוק לתנומה טובה. דלג על לחץ ופעל לפי הטיפים הבאים של לקסי זאקס, אנליסטית טקסטיל בכירה במכון טוב משק הבית, לנווט בעולם המזרונים.

הכוח הוא בסולם של 1 עד 10, כאשר 10 היא המיטה הכי מוצקה שתמצאו. גם אם אתה חושב שאתה יודע איזו רמת כוח אתה מחפש, אנו ממליצים לך לשמור על ראש פתוח ולנסות אזור.

באופן כללי

מזרנים בעלי עוצמה בינונית (5 עד 7 בסולם של 1 עד 10) מספקים את השילוב הטוב ביותר של תמיכה ונוחות לרוב הישנים. מחקר קטן משנת 2010 מציע כי שינה על מזרן בינוני עד יציב יכולה לסייע בשיכוך כאבים ובשיפור איכות השינה. למותג אחד יש 6, אחר 5, מוצק בינוני ותחושה היברידית, ואחר יש מזרן קצף בינוני.

אם מדובר במותג בינוני

יש המציעים שכבה רביעית בחינם של קצף לא מקורר שניתן לטייח אותו כך שהלקוחות יוכלו לבחור את חוזקם המועדף לשכבה זו. המזרן אמנם מקבל שכבה מוצקה של נוחות על המזרן, אך המזרן מרגיש תומך יותר, אך הוספת שכבה נוספת זו אומרת שלא משנה כמה אני ישן, כיסוי שכבת הקצף הקרירה מקשה מעט יותר על הנחת המזרן.
על מנת לשמוע מידע אודות איך לבחור מזרן מומלץ לבית ומזרן מומלץ עליך לבדוק כאן: vertex-il.co.il

עם שכבת הנוחות המוצקה על המזרן

הייתי אומר שהוא פועל על הצד הרך של המזרן בעל חוזק בינוני. המשרד בינוני מרגיש טוב יותר לתמוך בעמוד השדרה מבלי לשקוע או לרדת, ומגיע בקצף זיכרון רך. זהו מזרן תומך מותני שמשחרר את חברי מכאבי גב כרוניים.

קצף זיכרון מרגיע וקצף קצף דינמי סביב הגוף מקל על הלחץ ומאות סלילים בודדים שוקלים את הגוף

ומספקים תמיכה נוספת ומגבילים העברת תנועה. אם אתם ישנים בצד או אנשים שמסתובבים וזורקים בלילה, בחרו ב- Helix Dusk, שעולה את אותה הפרמיה כמו מזרון ה- Cocoon Chill Memory Foam אך הוא עיצוב חמש שכבות היברידי בעל חוזק בינוני התומך בקווי המתאר של הגוף ומרפד את כתפיים וירכיים. ישנם בשוק גם מזרנים למזרני שינה לרוחב הנוחים יותר כאשר שוכבים על הגב או על הבטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *