החלפת צנרת מים בבית

ישנם שני סוגים אחרים של צינורות מים אותם יש להסיר, לא משנה בן כמה הם. אם לצינורות המקוריים בביתכם אותו בציר, הם עשויים מאותם חומרים וכפופים לאותם דפוסי אספקת מים ושימוש.

אם אתה ממלא את האמבטיה שלך בחופשה ומסתכל על צבע המים שלך, ייתכן שהוא ישב בצינורות זמן מה. זה יכול להיראות חום או צהוב, ואתה יכול לראות חלודה, שהיא סימן לצינורות מתפוררים.

צינורות נחושת יכולים להיות שבירים

וצינורות ברזל ופלדה מגולוונת עלולים להחליד ולהשפיע על איכות המים. לדוגמא, אם אתה רואה את הברז שלך עם לחץ מים נמוך, יכול להיות מאחוריו צינור מגולוון מאולתר. צינורות מגולוונים משחררים ברזל שעלול לגרום לדליפות, שינוי צבע ומי שתייה חלודים, ולכן עדיף להחליפם מוקדם.

קורוזיה וחיי השירות הקצרים של צינורות פלדה מגולוונים הם סיבה נוספת להחליף את כל המערכת הסניטרית

החלפת צינורות מגולוונים בבתים ישנים חשובה מכיוון שהם נוטים לפרק עם השנים. כאשר מחליפים צינורות, הם יכולים להציג סדקים ונזילות הנגרמות כתוצאה מכמה שנים של טיפול במים בכימיקלים.

אינסטלטורים יכולים לתקן את כל הבית

כדי להחליף צינורות שחוקים או מזדקנים, או שהם יכולים להחליף קטעי צנרת פגומים עם הפרעה מינימלית לאספקת המים לבתים. אם יש לך שאלות בנוגע לחומרי צנרת שונים, תברואה, תיקון או החלפת צינורות, פנה למומחה שיוכל לעזור לך בצנרת, חימום, קירור וניקוז.

אנו נעשה כל שביכולתנו

כדי להבטיח כי ביתך באוהיו, קנטקי או אינדיאנה יישאר נקי ככל האפשר לאורך כל התהליך. אם הצינורות הישנים שלך דולפים, כדאי שתשקול להתקין מכשיר מים חכם ברשת הצנרת החדשה שלך לפני שתתחדש. שוחח עם אינסטלטור מקצועי על החלפת צינורות ניקוז עופרת אם הם זקנים וזקוקים להחלפה.
למידע נוסף על החלפת צנרת מים בבית וחברה לאיתור נזילות ניתן לבקר באתר no-leak.co.il

החלפת צינורות ניקוז ואוורור מגולוונים בנחושת עולה כ -13 עד 15 דולר לרגל ליניארית

אם אתם גרים באזור המועד לרעידות אדמה, נחושת עמידה יותר ולא תיסדק ברעידת אדמה, ותחסוך את ביתכם מנזקי מים יקרים. PVC הוא זול יותר מצינורות נחושת ולעתים קרובות הוא החומר המועדף לשיפוצים.

צינור PEX הוא סוג חדש יחסית של צינור המשמש בהתקנות ביתיות וזול יותר מ- CPVC. צינורות PEX עולים כ- 0.50 דולר לשני מטר והם זולים יותר מצינורות נחושת.

צינורות PEX עולים פחות מנחושת

אך עיקר המחיר מגיע מעבודה. העלות הממוצעת של תיקון בית עם מתכוני PEX בבית היא 7,500 דולר, לא משנה אם אתה משתמש בצינורות PEX, CPVC או נחושת. בנוסף, גורמים כמו גודל ותצורת הבית שלך, גישה לצינורות דרך קיר גבס שיש להסיר או להחליף יכולים להגדיל את העלות הכוללת של הפרויקט. עלות בניית בית עם צינורות PEX נעה בין 0.40 $ ל 0.50 $ לכל רגל לינארית, תלוי בגודל הבית ובהיקף התיקונים שאתה מבצע. בית או מבנה גדול יותר יעלה יותר מבית קטן יותר, ובית עם צינורות נחושת מחודשים יעלה הרבה יותר מבית עם PEX מחודש. העלות האופיינית להחלפת צינורות מים המופעלים באמצעות CPVC בבית היא כמה אלפי דולרים, אך יכולה להיות גדולה ועתירת עבודה. עלות החלפת צינורות מגולוונים יכולה לנוע בין $ 2000 ל $ 15,000 תלוי אם אתה משתמש בחומרים PEX או נחושת. העלות הממוצעת של החלפת תברואה בבית ישן גבוהה בערך פי שניים מאזור שביתה רחב. עלות החלפת מתקנים סניטריים בבית ישן משתנה בהתאם לתכנית הקומה של ביתכם, מספר הקומות, מיקום חדרי הרחצה והמטבח, הנגישות והאם יש צורך בהריסת הקירות. תלוי כמה נרחב התיקון שלך, למשל, אם תחליף את כל הבית, את המונים הביתיים ואת החומרים שבהם אתה משתמש, עלות החלפת הצינורות שלך עשויה לנוע בין כמה אלפי דולרים לעשרות אלפי דולרים. אל תשכח שלוקח מערכת תברואה חדשה לוקח יותר מכמה שעות. עלות פרויקטים של ביוב והחלפת צנרת מים יכולה להיות גבוהה במיוחד בבתים הכוללים מספר רב של מתקנים סניטריים כמו כיורים, מחממי מים, דוודים, בריכות בחצר האחורית ומכונות כביסה. העלויות עולות גם כשצריך לקרוע קירות כדי להגיע ולהחליף צינורות אנכיים. ויש צורך בצנרת נוספת כדי לתקן נזילות נפוצות בצנרת הנגרמות על ידי קורוזיה של ביוב או צינורות מים. מחיר התיקון של בית עם גופים רבים יכול להיות יקר מכיוון שלוקח זמן נוסף לחיבור חומרים מתכלים, צינורות ביוב, כיורים ומתקנים. החלפת צינורות ישנים בבית בגודל 1,500 רגל מרובע ושני חדרי אמבטיה יכולה לעלות בין 4,000 ל -10,000 דולר ומחייבת חיתוך קירות ורצפות פתוחות – כך שלא תעשה זאת אלא אם כן הדבר נחוץ לחלוטין. אם תחליף את הצנרת יהיו בביתך נזילות, מי שיטפון וביוב גולמי שעלולים לעלות לאלפי נזקים בבניין שלך ובחפצים שלך.

ישנן דרכים שונות לטפל בתיקון והחלפת צינורות מים בבית

הסרה והחלפת צינורות על ידי חפירת תעלות עמוקות היא הדרך האיטית והיקרה ביותר להחלפת צינורות, אך שימוש בטכנולוגיה נטולת תעלות יכול לייעל את התהליך ולהפחית את העלויות הכוללות. אפשרות נוספת היא להתקין מחדש ולהחליף צינורות קיימים.

נחושת

היא חומר הצינור היקר ביותר שיש, במחירים שנעים בין $ 5,000 ל- $ 20,000 לכל צינור לבית. זול יותר להחליף בית בצינורות PEX מאשר בצינורות נחושת מכיוון שהוא גמיש יותר ולוקח לאינסטלטור פחות זמן להתקין אותו בקיר. מחיר צינורות נחושת גבוה מזה של צינורות PEX, אך לצינורות נחושת יש תכונות חזקות יותר וחיי שירות ארוכים יותר.

גמישות זו מצמצמת את הזמן והעבודה הנדרשים להנחת הצינורות ומפחיתה את העלות הכוללת של הבית שיש להזיז אותו

עם זאת, ההתקנה דורשת הריסת קיר בנוסף לזמן הנדרש להנחת צינורות PEX. גמישות זו מגבילה את הכמות הדרושה להרס קיר ולהנחת חומר צנרת קשיח כמו נחושת.
למידע נוסף בתחום של איתור נזילות מים יש לגלוש לאתר hydrocheck.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *