ניקוי ספה באופן עצמאי

כפי שאתה יכול לדמיין, על הספה שלך ניתן להפקיד אבק, דליפות שמן, בגדים מלוכלכים ועוד לכלוך וחיידקים מסוכנים ואלה יכולים להתפשט ברחבי הבית. ניקוי משטח צריך להיות חלק מהשגרה שלכם להסרת אבק וחלקיקים מזיקים. נקו את הספה באדים כדי להסיר לכלוך ונקו את הריפודים והשטיחים בעזרת ניקוי יבש אופציונלי.

הכי ממליצים להתקשר למנקה ריפודים מקצועי בכדי להבטיח ניקיון אמין של ההשקעה שלך

בעלי בתים אומרים שהם מוציאים בממוצע בין 150 $ ל 200 $ על ניקיון ריפודים מקצועי. עקוב אחר המדריך לניקוי ריפודים כדי לנקות בצורה הטובה ביותר את חומרי הספה השונים.

תכננו ניקוי כתמים בעזרת שמפו כרית על בסיס מים להסרת כתמים על בסיס מים. ניתן גם לבדוק שוב את קוד ניקוי הספות שנמצא על כיסוי הכרית.

במקרה של פוליאסטר ובדים סינתטיים אחרים

ניתן לשמור על ניקוי ספה פשוט על ידי שימוש בכמה שיותר מרכיבים שיכולים לחדור לבד מבלי שמים פוגעים במראה ובתחושה של הספה. הדרך הטובה ביותר לנקות ספת פוליאסטר היא להדביק ספוג לח מתחת למברשת ולהרטיב אותו בעדינות במקום. אם הכתם הוא כתם שומני או שאינו יוצא מהמים, תוכלו להפיק תועלת מדילול כמות קטנה של חומר ניקוי בכדי לחתוך אותו. כשאתה מוזג כוס מים על כרית מושב אתה צועק עלבונות, אבל אנחנו כאן כדי לומר לך שזה לא צריך להיות רע.

להכנת תמיסת ניקוי, ערבב אותה בבקבוק ריסוס שקוף או בקערה. היזהר לא להשתמש במסיר כתמים יותר מדי מכיוון שהוא יכול להשאיר טבעות סבון. מרחו את תמיסת הניקוי על מטלית מיקרופייבר לבנה ונגבו את כל הספה.

שאבו את הספה בעזרת המברשת עם חיבור הכרית לצד הכרית

כדי להסיר לכלוך וכתמים מוטבעים. משוך את המברשת קדימה ואחורה בתנועה אחידה וישרה כדי ללכת לאורך גרגר חומר הספה שלך במידת הצורך. מלא את מכונת הניקוי שנבחרה במים, תמיסת ניקוי או חומר ניקוי המתאים ביותר לסוג הבד שלך.

הקפד לשאוב את צד הספה אם הוא זקוק לניקוי. יש להסיר סדקים בצד בו נאסף לכלוך מהכריות הנשלפות ולמצוץ לרוחב. הסרת שיער בעלי חיים, פירורים ואשפה עלולה לגרום לבעיות בניקוי הקיטור.

אם הספה שלך עשויה מבד

נגב אותה במים (נסה להשתמש בקיטור כדי להסיר אבק וכתמים). אם הספה עשויה סיבים טבעיים או טבעיים, שטפו אותה במים נטולי דם. אם מנקים אותו על בסיס מים, נגבו אותו. במקום לצחצח או לשאוב את ספת ערבוב הבד שלך, PopSugar מציע לפזר אותה עם סודה לשתיה כדי לספוג ריחות אורבים ולשבור את הכתם. סודה לשתיה סופגת מאוד, ולכן היא עוזרת לפזר חופן על משטח הכתם כדי למשוך שומן ולהרים אותו מעל פני השטח.

בקר בחנות בארה"ב לקנות ערכת ניקוי רהיטים שתוכננה במיוחד לטיפול ולניקוי ספות בד

טיפים אלה לניקוי רהיטים מרופדים יעזרו לכם לשמור על הספה או הכיסא שלכם ללא רבב לאורך שנים, בין אם אתם נלחמים בכתמים קשים או מסירים שיער לחיות מחמד.

הטיפ הראשון שלנו לניקוי ריפוד DIY הוא לשאוב את הרהיטים המרופדים שלכם. לכלוך לא רק משפיע על מראה הרהיטים שלך, אלא גם שוחק את סיבי הריפוד. השתמש בתוסף ריפוד נקי יבש או במברשת זיפים נוקשה כדי להסיר לכלוך ולכלוך מיובש.

מגבונים לתינוקות טובים לניקוי מהיר של רהיטים מרופדים

אך עליכם לבדוק אותם במקומות לא בולטים בכדי להבטיח שהם לא יפגעו בבד. מגבונים לתינוקות אידיאליים לריפודים עשויים עור, כותנה ופוליאסטר ומציעים תערובת עדינה של מים וסבון המכילים מעט לחות.

כמות יחס מים טהורים תלויה בתמיסת הניקוי שתבחר

מנקי אדים אחרים משתמשים בתמיסה של מוצרי ניקוי מדוללים במים לניקוי ריפודים. היתרון של חומרי ניקוי אדים הוא שלא צריך להשתמש בכימיקלים כדי לנקות טוב. שיטת S הושלמה, סטנלי שטמר בודק את הספה כדי לאשר שאתה מרוצה מהתוצאות והרהיטים מיובשים עד שש שעות. עבור חומרים רגישים יותר, תמיסת נסיגת המים של סטנלי מאושרת על ידי נציג, כך שאם אתה חושש מהתאימות של הספה שלך לשיטת סטנלי סטימרס.

לניקוי שטיחים יש כלים לניקוי ריפודים, אך הם מסורבלים ואינם עובדים עם ספות שמשאירות אותם ספוגים. ראשית, עליכם לנקות את הספות בכדי לאדות את הריפודים.

אם אינך מוצא את התווית או שאינך בטוח בקוד בכרית שלך

פנה ליצרן כדי למצוא את חומר הניקוי הנכון. אם אינך רוצה לקנות שואב אדים, עליך לשכור אחד מחנות החומרה המקומית שלך. טיפים המומחים שלנו יעזרו לך לנקות שלושה מבדי הספה הפופולריים ביותר.

ספות עוזרות להכניס נוחות וסטייל לסלון, אך הן גם לובשות יותר ממה שנדמה לכם. רוב ספות הבד הן קוד X, כלומר אם נזהרים תוכלו לתחזק ולנקות אותן.

לימוד ניקוי ספה עשוי להיראות כאתגר בלתי אפשרי עבור רהיטים מרופדים

חלקכם יכולים לכסות את הספה בניילון, אך עבור אחרים זו דרך מוחלטת למנוע לכלוך על הרהיטים שלכם. לפני שתתחיל לנקות את הספה שלך, הקפד לבדוק את הוראות הניקוי של היצרן, אשר ניתן למצוא על התווית.

בעת תכנון ניקוי הספות

תוכלו לבחור בין מספר חבילות שונות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. הקפד לבקש ממנקה הריפוד המקצועי שלך, Chem Dry, למרוח חומר ריהוט על הרהיטים שלך כדי ליצור מחסום סיבים העמיד בפני כתמים. מצא שטיחי Chem Drys ואריזות מגן ריפודים לבית בריא או חבילה להגנה מפני טיהור חוזר של חומרי ניקוי חוזק מקצועיים ודאודורייזר להגנה על הבית מפני כתמים, אלרגנים מזיקים וחיידקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *