חברת מטלום מרחיבה את פעילותה.

קרדיט יח"צ

חברת מטלום בע"מ העוסקת מאז 2004 בייצור, ייבוא ושיווק מרזבי מתכת מרחיבה את פעילותיה לתחום תחליפי העץ בתחום הדקים וחיפויי הקירות. החברה חתמה לפני כשנתיים על הסכם בלעדיות עם חברת מילבורד הבריטית.

"כחברה שחלק גדול מלקוחותיה מגיעים מתחום עיבוד העץ (נגרים, גגנים, קבלני דקים וכו..) נחשפנו ליתרונות ולחסרונות של סוגי העץ השונים. מצד אחד נחשפנו ליופיו של העץ, לגווניו הרבים ולתחושת החום שהוא מעניק. אך מצד שני העץ מצריך תחזוקה שוטפת אין סופית ואורך חיים מוגבל בתנאיי הסביבה הקיימים. דק העשוי מהעץ האיכותי ביותר יחזיק בממוצע 12 שנים.

מתוך הבנה כוללת של נתונים אלו ומתוך אמונה שניתן וחייבים למצוא תחליף שייתן מענה ליתרונות ויבטל את החסרונות יצאנו למסע חיפוש בעולם אחר המוצר המושלם. כך הגענו לחברת מילבורד הבריטית.

חברת מילבורד הינה החברה המובילה בעולם בייצור דקים וחיפויים פולימרים. לחברה פטנט ייחודי לייצור דקים וחיפויים פולימרים באופן ידני. בניגוד למוצרים הסינטטיים הקיימים בשוק, הדק הפולימרי נראה ומרגיש בדיוק כמו עץ טבעי. אופן הייצור הייחודי מאפשר לחברה להשיג ולהטמיע גם את הניואנסים המדויקים של לוחות עץ וגם לייצר את המוצר האיכותי ביותר הקיים בשוק.

קרדיט יח"צ

במסגרת הרחבת הפעילות, החברה סיימה לאחרונה להקים אולם תצוגה המאגד בתוכו את שלל מוצרי החברה. הלקוחות הרבים המבקרים באולם התצוגה נחשפים ליופיו וייחודו של החומר הדק הפולימרי וכמו כן ליישומים השונים הניתנים לביצוע.

לאחרונה הסתיים "פרוייקט הדגל" עד כה –  החלפת דק עץ טבעי מסוג איפאה לדק הפולימרי של חברתנו במלון נורמן היוקרתי. מלון נורמן נחשב כבר שנים רבות כאחד המלונות היוקרתיים בארץ, הבחירה של האדריכל הבינלאומי המפורסם דויד אלמדה בדקים הפולימרים שלנו מהווה הוכחה ניצחת לאיכות ונראות החומר. מאחר ובמלון נורמן חוו כבר מספר החלפות דק של עץ טבעי הוחלט הפעם להתקין את השילוב המנצח. דק פולימרי שיותקן על תשתית אלומיניום. השילוב של חומרים אלו מקנה לדק אורח חיים כמעט אין סופי ללא פעולות תחזוקה. לאור הרכב החומרים הייחודי ומכיוון שהדק מוגדר כדק מונע החלקה זהו הדק האולטימטיבי להתקנה בסביבת בריכות. האדריכל דויד אלמדה בחר את הדגם "אלון צעיר" כדגם שיותקן בקומת הבריכה היוקרתית, ולמלאכת ההתקנה נבחר המתקין יוחאי הרשפלד. יוחאי הינו הבעלים של חברת כהן הרשפלד, זוהי אחת החברות הוותיקות והמקצועיות ביותר הקיימות בארץ. לחברה ניסיון רב בהתקנות מסובכות של דקים, מבנים ועוד..

זהו השלב הראשון בהחלפת הדקים הקיימים במלון לדקים שלנו. הדק הוחלף בקומת הבריכה האקסקלוסיבית של המלון. בחודשים הקרובים נמשיך בהחלפת הדקים בקומות הנוספות.

חברת מטלום מייבאת מחברת מילבורד בנוסף לדקים הפולימרים, חיפויי קירות פולימרים ותשתית אלומיניום. להתרשמות ממבחר הדקים הפולימרים השונים שלנו בקרו באתר האינטרנט: https://www.metallumdecks.co.il
או בקרו באולם התצוגה החדש בקיבוץ מענית

מטלום דקים
072-3910601

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *