עיצוב כפרי שמתאים לכל משפחה: 4 טיפים לעיצוב מהיר מבלי להוציא שקל

אחד האתגרים המשמעותיים של כל מי שרוכש בית או דירה חדשים, הוא האופן שבו יעוצב נכס הנדל"ן החדש. מצד אחד, מדובר במטלה שבהחלט עשויה לגזול זמן רב וגם לא מעט תשומת לב מבעלי הנכס והדיירים בו. מצד שני, מדובר גם באחת המטלות היותר מהנות ונעימות. בשורות להלן נביא כמה טיפים פשוטים אבל איכותיים לעיצוב מהיר. זאת מבלי להוציא שקל, או בהוצאות מזעריות שמהוות חלק מההוצאות השגרתיות בלבד. מה זה בעצם עיצוב כפרי? איך אפשר להשיג את העיצוב הזה בלי הוצאות מיותרות? אם אתם חושבים על עיצוב הבית בסגנון כפרי, זה בדיוק המאמר שאתם צריכים לקרוא.

מה זה בעצם עיצוב כפרי?

עיצוב כפרי של בית או דירת מגורים כמו בפרויקטhttps://givat-alonim.co.il  הוא עיצוב שמזכיר בצורה כזאת או אחרת את הכפר ואת הטבע והמרחבים שלו. כשמדובר בעיצוב, המוטו הוא לרוב לייצר באמצעים שונים את המראה ואת ההרגשה. העיצוב לא חייב בהכרח להיות נאמן למציאות, והוא נועד יותר לייצר תחושה, הרגשה או אווירה ספציפית. מה שיכול להשפיע על העיצוב הם הדברים הבאים:

  • תאורה: תאורה היא בחלק ניכר מהמקרים מרכיב משמעותי ביציאת האווירה והמראה הנדרשים. תאורה חזקה נדרשת במקרה של צורך ברושם של מקום פתוח, /שמח ומלא אנרגיה. תאורה בצבעים כהים עשויה להידרש בעיצובים כבדים או שקטים.
  • אביזרים: מרכיב חשוב נוסף הם האביזרים – שמיכות, כיסויים, שטיחים וכיוצא באלה אביזרים שיכולים להשפיע על המראה והאווירה.
  • ריהוט: ריהוט הוא חלק משמעותי בעיצוב. לרוב, הבחירה של ריהוט אמורה להתאים לאופי העיצוב הנדרש.
  • ריצוף: הן הצבעים והמרקם של הריצוף והן שטיחים, אם יש כאלה,, מוסיפים את הנופך הנדרש לעיצוב.

איך אפשר להשיג עיצוב כפרי במינימום הוצאות

כפי שכבר הוסבר לעיל, קיימת אפשרות להשיג את המראה ואת האווירה, באמצעות פריטים או ציוד שקיימים ממילא בבית או בחלל המעוצב. להלן 4 טיפים לעיצוב כפרי איכותי ללא מאמץ ובמינימום הוצאות:

  1. צמחייה: הצבת עציצים או סוגים מסוימים של צמחיה, עשויה להשפיע על המראה ועל האווירה בחלל המעוצב.
  2. צבעים: הצבע של הקירות או השטיחים עשוי להשפיע על העיצוב הכפרי ולהעניק לו נופך מיוחד. מעצבים מקצועיים יודעים כיצד לבחור את הצבע שיגרום לחלל המעוצב להיראות בדיוק כמו שבעלי הנכס רוצים.
  3. תאורה: כבר הוזכרה לעיל התאורה. לפעמים כל מה שצריך הוא להחליף נורות, או להציב תאורה שניתן לעמעם אותה בהתאם לצורך. מדובר בהשקעה מזערית שיכולה להניס תוצאות מצוינות.

אבל למעשה המרכיב העיקרי הנדרש לצורך השגת עיצוב כפרי ובכלל, הוא הדמיון והיכולת להשתמש בפריטי ריהוט באופן שיעניק לחדר את המראה הנדרש. כאן, יותר משנדרשת השקעה כספית, נדרש דמיון פורה ויכולת לנצל את מה שיש, על מנת להשיג את התוצאה הדרושה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *